Značke

, , , , , , , , , ,

Julia Weiss je na portalu Multipolar Magazine sredi maja objavila esej, v katerem razlaga, da si niti v najbolj strašljivih nočnih morah ne moremo predstavljati moči, ki si jo bodo poskušali izboriti globalistični avtoritarci v 21. stoletju, ki so našli zatočišče in prostor za svoje eksperimente v Svetovnem gospodarskem forumu (WEF).

Dolg originalen tekst je objavljen TUKAJ, angleški prevod TUKAJ, spodaj so samo nekateri prilagojeni poudarki in povzetki. Prepuščam, da si vsak sam ustvari mnenje o tekstu Weissove.

Svetovni gospodarski forum (WEF) in njegov predsednik Klaus Schwab v svojih objavah z osupljivo odkritostjo navajata, da nameravata posegati v človeško naravo in odnose med ljudmi z vsemi tehničnimi sredstvi, ki so jim na voljo. Ljudi, živali in rastline je treba popolnoma preoblikovati. Človeškost je tako ogrožena.

»Pravi cilj totalitarne ideologije ni preoblikovanje zunanjih pogojev človekovega obstoja in ne revolucionarna reorganizacija družbenega reda, temveč preoblikovanje same človeške narave, ki, kakršna je, nenehno nasprotuje totalitarnemu procesu. … Kar je na kocki popolne dominacije, je v resnici bistvo človeka,« je leta 1951 zapisala Hannah Arendt, ameriška filozofinja in politična teoretičarka.

Kot ena najvplivnejših institucij v zahodnem svetu WEF od leta 2020 z neverjetno hitrostjo uresničuje svoje načrte v praksi. Delovni naslov je Velika ponastavitev. Večkrat je bilo že poudarjeno, da ima WEF s svojim transhumanizmom pravzaprav totalitarne cilje. Kljub temu se zdi, da večina še vedno verjame, da globalne poslovne elite na splošno delujejo v dobro človeštva. To je napaka – ne glede na to, ali so te elite same prepričane, da delajo dobro ali ne.

Modni izraz, kot je »transhumanizem«, vas lahko zapelje v napačno smer, če se ustrašite razmišljanja, kaj v resnici pomeni. Zavajajoče namiguje, da ima projekt opraviti s »humanostjo«, človečnostjo ali humanizmom. Nima.  Bolj spominja na »antihumanizem«, saj pod besedo »transhumanizem« elite razumejo popolno odpravo (ali spremembo) vseh živih bitij. Projekt je sicer obsojen na neuspeh,  toda poskus njegovega izvajanja lahko povzroči bedo in trpljenje.

Glavni vir, ki opisuje načrte, je knjiga Klausa Schwaba Četrta revolucija. Ustanovitelj Svetovnega gospodarskega foruma (kateremu je, mimogrede, leta 1997 Milan Kučan podelil odlikovanje Častni znak svobode RS) že v prvem stavku svoje knjige pravi, da četrta industrijska revolucija »ne pomeni nič manj kot preobrazbo človeštva«. Tehnologije, ki poganjajo to revolucijo, bodo v temelju spremenile identiteto človeštva. Spremenila bo vedenje, »…kaj pomeni biti človek«. Četrta industrijska revolucija »… spreminja, kdo smo«.

Te ideje so res revolucionarne: če bi se uresničile, bi ljudje – in tudi druga živa bitja – končno postali predmeti industrijske proizvodnje. Narava ne bi bila več nekaj, kar ima pravico do obstoja in dostojanstva.

Po Schwabovih besedah ​​sintetična biologija in nevrotehnologija omogočata globoke spremembe človekove narave. Sintetična biologija »… nam bo s pisanjem DNK omogočila prilagajanje organizmov.« To »… omogoča ustvarjanje gensko spremenjenih rastlin ali živali, pa tudi modifikacijo celic odraslih organizmov, vključno z ljudmi«. Vsi živi organizmi in vsi organizmi, ki še niso rojeni, so zdaj objekti oblikovanja: »Soočamo se z novimi vprašanji o tem, kaj pomeni biti človek, ko gre za spreminjanje genetskih kod prihodnjih generacij.«

Pogosto se omenja napredek medicine, kaj vse omogoča, vendar je očitno ogrožen celoten genom: »… zdaj je veliko lažje zelo natančno manipulirati s človeškim genomom v sposobnih zarodkih … v prihodnosti bomo verjetno videli po meri oblikovane dojenčke.«  dojenčke ..« In ne pozabite. Sintetična biologija je opredeljena kot veja v znanosti, ki omogoča ustvarjanje bioloških sistemov, ki jih v naravi ni. Upoštevajte tudi, da so sistemi v naravi podvrženi evoluciji. WEF ne le pozdravlja te možnosti, meni tudi, da jih znanost lahko kadar koli uresniči:

»Predstavljajte si svet, kjer lahko ustvarimo telesa, ki si jih želimo. V tem svetu lahko oblikujemo in preoblikujemo rastline in živali, ki živijo z nami. Organizme lahko spreminjamo in jih oblikujemo tako, kot želimo, da bodo. … In to ni svet jutrišnjega dne. Ne potrebujete nobene domišljije. To je današnji svet.« Celotno človeško bitje tako postane predmet tehničnega oblikovanja – prav tako tudi njegovi odnosi do drugih ljudi in stvari.

Nevrotehnologija »… vključuje kateri koli proces ali napravo, v kateri se elektronika povezuje z živčnim sistemom za spremljanje ali uravnavanje nevronske aktivnosti«. Načini za to so tako različni, pravijo na WEF, da »preoblikujejo človeško telo v novo tehnološko platformo«. Pravijo, da vstopamo v dobo »interneta teles«: podatke o posamezniku se lahko zbora z vrsto naprav, ki jih je mogoče vsaditi, pogoltniti ali nositi. Rezultat je neizmerna količina podatkov, povezanih z zdravjem, ki izboljšujejo počutje ljudi po vsem svetu.

A ne samo to: »Hkrati se podatki iz ‘interneta teles’ lahko uporabijo za predvidevanje in sklepanje, ki lahko vpliva na dostop posameznika ali skupine do virov, kot so zdravstveno varstvo, zavarovanje in zaposlitev.« In še: »Sposobnost spremljanja možganske aktivnosti v realnem času ponuja nešteto priložnosti za boj proti odvisnosti, uravnavanje prehranjevalnega vedenja in izboljšanje uspešnosti od športa do šole.«

To se dobro sliši: nič več debelih ljudi, nič več odvisnikov in nič drugega kot dobro nadzorovani šolarji, ki se ne bodo nikoli mučili, zaspali od dolgčasa, odsotno sanjali skozi okno ali delali neumnosti. Nič več Pike Nogavičke, ni več Toma Sawyerja, ni več Alice v čudežni deželi. Učence, kot je Winston Churchill, ki se noče učiti, ali Alexander von Humboldt, ki naj bi kot otrok snov težje razumel, bi možganski programerji WEF spremenili v neopazne, dobro prilagojene učence (ob predpostavki, da nevrotehnologija dejansko deluje). Takšen sistem spremljanja bi takoj ugotovil, da je učenec, ki odstopa od pravilnega in načrtovanega vedenja, težaven.

Na splošno: Ne potrebuje prenove trg dela, izobraževalni sistem, niti dani življenjski pogoji, spremembo potrebuje človek kot tak: »Predstavljajte si številne načine, s katerimi bi lahko na bolje spremenili način učenja, dela in življenja.« In če bi prišlo do odpora. Ni problema. »In zelo aktualno, da se znebimo morebitnega odpora: »Predstavljajte si, kako bi lahko opremili človekove možgane in jih pripravili na četrto revolucijo.«

WEF torej želi, da se človeštvo na četrto revolucijo pripravi z nevrotehnologijo, nato pa bomo izkusili, kaj pomeni biti nadzorovan od daleč in – po znanstveno dokazanih spoznanjih, kakopak – biti vedenjsko optimiziran. Posledično je popolnoma nepomembno, kaj sami želimo, mislimo ali čutimo:

»Naše naprave postajajo vse bolj del našega osebnega ekosistema, poslušajo nas, predvidevajo naše potrebe in nam pomagajo, ko je potrebno – tudi če jih nismo prosili.«

Psihotični ljudje pogosto slišijo glasove, ki jim govorijo, kaj naj naredijo. Počutijo se kot nekaj, kar je v meni, ampak to nisem jaz. Na enak način bo deloval »internet teles«. Kako bi lahko bilo drugače? V tem sistemu nič ni prepuščeno naključju, nič ne ostane nenadzorovano: vsi ljudje postanejo dobro delujoči deli dobro delujočega sistema, ki ga nadzorujejo dobro delujoči nadzorni inženirji in njihova pravila. Ostaja vprašanje: Kaj je namen velikega krmilnega stroja iz živih delov? Ena stvar je jasna: njen namen je narediti človeštvo bolj razumno. Toda, ali je ta ultima ratio življenja res racionalnost?

Spontanost in veselje, da nekaj narediš zase, sta za Hannah Arendt osnovni lastnosti človeške narave, poleg potrebe po navezanosti.  Spontano je na primer veselje do igranja, petja, dremanja, druženja z drugimi ljudmi, želja po smehu, joku, jezi, begu, reševanju težav. Tako samoizražanje je spontano, to nas dela ljudi in človeške. Konec koncev so vsi občutki spontani. Individualnost se neizogibno kaže v spontanosti, kaže »… sposobnost ljudi, da sami začnejo nekaj novega, česar ni mogoče razložiti iz odzivov na okolje in dogodke«. Za WEF je ravno spontanost, ki je nepredvidljiva, največja ovira za popolno prevlado nad človekom.

Totalitarne elite 20. stoletja so se morale zelo potruditi, da so svojim žrtvam odvzele čim več človeške narave, torej čim več spontanosti. V vmesnem času so močno napredovale tehnične možnosti poseganja v človeški genom in na ta način nadzora nad človekom od znotraj. Ker se zdi, da je to tako enostavno izvedljivo, se zdi tudi nespektakularen proces: imate majhen vsadek, vbrizgan pod kožo – pa kaj? Postaneš razumnejši, mirnejši, inteligentnejši, ni ti več treba o vsem odločati sam.

Zanimivo je, da so totalitarne nevarnosti novih bio- in nevrotehnologij jasno izražene tudi v samem WEF. Zgodovinar in svetovalec WEF Yuval Harari se zbranemu občinstvu ni bal povedati, da moč in nevarnost, ki ju dajejo te znanosti danes, močno presegata celo moč Gestapa, KGB in Udbe. Vendar po Harariju ta moč sama po sebi ni slaba. Lahko pa pade v napačne roke: »… če ta oblast pade v roke Stalina iz 21. stoletja, bo rezultat najslabši totalitarni režim v človeški zgodovini«.

Kar ne ovira Schwaba in drugih v WEF, da se predstavljajo babice med turbulentnim porodom četrte revolucije. Prepričujejo nas, da je vse to le posledica avtomatskega tehnološko-zgodovinskega procesa, kamor, hoče ali nočeš, prihaja človeštvo:

»Velike tehnološke inovacije so na robu temeljitega spreminjanja sveta – in to neizogibno. …se še nismo pripravljeni soočiti z realnostjo in posledicami najnovejšega genskega inženiringa, čeprav bodo prišle.«

Četrta industrijska revolucija doseže potrebno moč nad človeško voljo tako, da je vpeta v domnevno zgodovino tehnologije, ki se je začela pred 10.000 leti s kmetijsko revolucijo, nadaljevala v vrsti industrijskih revolucij in danes dosegla vrhunec z radikalnimi preobrati četrte. Revolucija je lahko trkasta, je dejal Schwab, ker povzroča odpor zaradi etičnih pomislekov, ker so znanstveniki preveč konservativni in vlade to nesposobne izvajati. 

Pri tem pomaga že omenjeni Yuval Harari, ki opozarja, da se bo življenje, kot ga poznamo, kmalu končalo: »To bo največja revolucija v biologiji od začetka življenja pred štirimi milijardami let. Znanost nadomesti evolucijo s selekcijo in inteligentnim oblikovanjem. … Celotna ideja, da imajo ljudje dušo ali duha in da imajo svobodno voljo in nihče ne ve, kaj se dogaja v meni: z svobodno voljo, kaj izberem, naj bo to na volitvah ali v supermarketu, je konec!«

Štiri milijarde let evolucije se konča tukaj in zdaj – ker imajo ljudje zdaj »božanske sposobnosti«. »Prepričanja o vsemogočnosti človeka« ni mogoče jasneje izraziti.

Ne, nove tehnologije ne padejo z nebes, zato jih je mogoče poslati tudi v pekel. Vse tehnologije si izmislijo ljudje in jih lahko tudi sami domislijo. Ali res želimo, da se pri nas – natančneje: v nas – uporabijo tehnike, ki nas ne delajo samo odvečne, ampak s katerimi se naše bitje popolnoma preobrazi in je namenjeno za smetišče. Industrijska proizvodnja si prizadeva, da bi bili vsi tekoči procesi čim bolj obvladljivi. Vse, kar je naravno, divje, igrivo, naključno, individualno in spontano, je potratno in neučinkovito. Zdaj si WEF prizadeva, da bi kot »proizvodni faktor« naredil tudi človeka.

Julia Weiss, rojena leta 1949, je odraščala v Zahodnem Berlinu, v poznih šestdesetih letih prejšnjega stoletja je študirala likovno umetnost, nato ekonomijo in delala kot tekstopiska oglasov.

Preberite še:

»Jedli boste hrošče in srečni boste!« V Walesu šolarje v okviru pilotnega projekta hranijo z mokastimi črvi in črički

Štiridnevni delovni teden po formuli 100/80/100 za telebane: česa tovariši ne razumejo in pri kateri spremenljivki v formuli so v zmoti

Politična korektnost gre do bizarnih skrajnosti: nemška moška nogometna reprezentanca v ženskih dresih

Golobova vlada in primitivna ekonomija prebujene levice: zakaj načrti leve koalicije ne morejo delovati in bodo (po povzročitvi velike škode) zagotovo klavrno končali

Julia Weiss: WEF in Schwab želita s sintetično biologijo in nevtrotehnologijo ljudem odvzeti človeškost in človečnost, odvzeti jim želita dušo

Socialističnim eksperimentom s stanovanji, ki jih napoveduje Luka Mesec, so se odrekli celo azijski komunistični revolucionarji in Skandinavci (ki jih ima Golobova vlada za vzor)