Značke

, , , , , , , ,

Malokdo je tako glasen kot LGBT lobi. Če jim kaj ni prav, pozivajo h kazenskem pregonu tistih, ki nasprotujejo njihovim idejam, še prej jih seveda obtožijo, da so rasisti, fašisti, homofobi, transfobi in še kaj. Tudi bojkoti so njihovo orožje. Tako so gejevski aktivisti pred tremi leti objavili bojkot izdelkov podjetja Barilla, ker je lastnik Guido Barilla za radio La Zanzara izjavil, da »ne bi nikoli naredil oglasa, v katerem bi nastopala istospolna družina«. Od takrat se jih boji marsikatera korporacija, normalni in običajni ljudje so lepo tiho. Do danes.

Aprila je ena največjih ameriških trgovskih verig Target Corp. popustila zahtevam LGBT lobija in v splošni noriji, da je izbira spola pač človekova pravica, v svojih trgovinah dopustila transeksualno opravljanje potrebe, kar pomeni, da gre lahko moški na žensko stranišče, če se počuti ženska, ženska pa na moško stranišče, če se počuti moški. Gre za vsiljevanje Obamove agende zveznim državam, kar je po svoje razumljivo, saj mediji že dalj časa ugibajo, ali ni mogoče njegova žena Michelle transseksualka (tukaj, tukaj in tukaj).

Ljudje, ki temu nasprotujejo transeksualnim težnjam Bele hiše, so se organizirali prek družbenih omrežij in začeli s peticijo pozivati k bojkotu podjetja Target (na primer #boycotttarget). Vodstvo korporacije v navezi z LGBT je mislilo, da gre za muho enodnevnico, da bo ljudi prej ali slej minilo, saj gre za trgovsko verigo, v kateri na mesec kupuje 80 milijonov Američanov, da se 100 ali 1.000 kupcev manj ne po poznalo. Napaka, velika napaka. Peticijo je ob medijski kampanji, ki je podprta s poučnimi filmi, v desetih dneh podpisalo milijon ljudi, do danes je številka narasla na prek 1,2 milijona. To pa sploh ni najhujše. Vrednost delnice Targeta se je v samo 30 dneh na borzi zmanjšala za 9 odstotkov, tržna vrednost korporacije je padla za 4 milijarde dolarjev. Skratka, prvič v zgodovini se je zgodilo, da je bila kampanja normalnih ljudi proti lobijem LGBT uspešna. Kar pomeni, da se da upreti norijam, kot je »gender theory«.

Še to. Ko je leta 2012 Dan Cathy, sin pokojnega ustanovitelja podjetja Chick-fil-A razbesnel »drugačne«, češ da v družbi podpirajo tradicionalno družino, je LGBT druščina pozvala k bojkotu proizvodov Chick-fil-A. No, zgodilo se je ravno nasprotno: prodaja se je povečala za 14 odstotkov.

Vse to mogoče kaže na nov marketinški prijem privabljanja novih kupcev. Samo razbesneti je treba LGBT skupnost, da bo pozvala k bojkotu, in prodaja se bo skoraj zanesljivo povečala.