Značke

, , , , ,

Predstavljate si peka, ki peče bele žemlje, čeprav je povpraševanje po črnih žemljah večje. Ampak on je trmast in si misli, da se bodo ljudje navadili na bele žemlje in jih začeli kupovati. Ker ljudje, ko gre za njihove denarnice in njihove želodce, niso neumni, preprosto kupujejo bele žemlje drugje, samovšečni pek, ki si je domišljal, da bo spremenil navade ljudi, propade.

Podobno je z mediji, ki prodajajo novice. Zadnja leta poročajo o zadevah, ki ljudi absolutno ne zanimajo. Gre za globalno segrevanje, podnebne spremembe, vprašanja LGBT, pravico do splava in podobne stvari s spiska novodobne levičarske agende. Ta vprašanja večino bralcev in gledalcev sploh ne zanimajo, čeprav jim jih mediji skušajo vsiliti in jih prodajajo na naslovnicah in udarnih terminih. Kot kaže Rasmussenova najnovejša raziskava, ljudi bolj zanimajo vprašanja, ki so povezana z ilegalnimi migracijami, inflacijo, izobraževanjem in volilnimi prevarami.

Prej ali slej bodo taki mediji doživeli usodo trmastega peka oziroma jih bo srečala nevidna roka trga, saj tržijo izdelke, ki niso zanimivi za javnost, hkrati pa »trgovskih polic« ne založijo z izdelki, po katerih javnost sprašuje.

Spodaj si lahko ogledate, kaj je pokazala raziskava ameriške agencije Rasmussen Reports.