Značke
ABC, alternativna dejstva, CNN, Delo, Donald Trump, Gallup, Hillary Clinton, IBD Tracking, javno mnenje, Monmouth, NBC, Public Policy Polling, Rasmussen Reports, raziskave, volitve, ZDA
Ameriški predsednik Donald Trump je ponedeljkovo jutro začel z dvema ostrima tvitoma, ki sta namenjena ponarejenim javnomnenjskim raziskavam in medijem, ki jih nekritično povzemajo (tukaj in tukaj). In ima prav. Mediji (ne samo ameriški) se sklicujejo na raziskave, ki so novemu ameriškemu predsedniku izrazito nenaklonjene. Tako je denimo Delo poročalo: »Ankete organizacije Gallup kažejo, da se večina javnosti ne strinja s Trumpovimi odločitvami, 55 odstotkov vprašanih se ne strinja s prepovedjo vstopa beguncem in državljanom sedmih držav, 60 odstotkov jih nasprotuje gradnji zidu na meji z Mehiko. To je podobno splošnemu razpoloženju, saj kar 52 odstotkov ne odobrava načina, kako Trump vodi državo. To je svojevrsten rekord, saj je v samo osmih dneh večina vprašanih postala nezadovoljna z delom vrha države. Še bolj presenetljivo je, da bi po merjenju ustanove Public Policy Polling že 40 odstotkov vprašanih podprlo odstavitev Trumpa, 52 odstotkov pa si je zaželelo, da bi državo spet vodil Barack Obama.«
Delo se torej sklicuje na organizacijo Gallup in ustanovo Public Policy Polling (PPP). Gre za raziskovalni družbi, ki sta v napovedih rezultatov volitev za predsednika popolnoma zgrešili. Gallup se je odrezal takole, Public Policy Polling pa takole. Podobno je z drugimi raziskavami, ki so jih opravile največje agencije in medijske hiše. Od enajstih največjih je pravilen rezultat (zmago Trumpa) napovedala ena sama – raziskovalna družba Rasmussen Report. Pravilno je napovedala, da bo po elektorskih glasovih zmagal Donald Trump, pravilno je napovedala, da bo glede na vse glasove volivcev zmagala Hillary Clinton. In najbrž ni potrebno posebej poudarjati, da so tudi zadnje dni rezultati družbe Rasmussen Reports diametralno nasprotni rezultatom drugih družb, ki merijo utrip javnega mnenja (o tem se že pisal tukaj).
Torej, če želite vedeti, kaj si Američani resnici mislijo o Trumpu in ukrepih njegove administracije, povsem ignorirajte raziskave Gallupa, Public Policy Polling, IBD Trackinga, Monmoutha, CNN, NBC, ABC in tudi Foxa. Glede na izkušnje zadnjih mesecev so trenutno najbolj verodostojne raziskave družbe Rasmussen Reports.
Kako daleč pa gredo novinarji smo lahko videli v zdnjem intervjuju. Novinar Trumpu provokativno reče, da je Putin morilec. Prav gotovo je novinar pričakoval, da bo Trump nasedel in se razgovoril ter naštel putinove morilske podvige. Parv gotovo jih je dovolj, a Trump se ni dal zmesti. Mirno je obšel provokacijo in izjavil,da je tudi v Ameriki mngo politikov s krvavimi rokami.
Gonje pa seveda ne bo konec. Levičarji ne poznajo milosti. Rovarili bodo še naprej. Sreča je le v tem,da so ZDA vseeno demokratična država, kjer imajo vstop v javnost vsa mnenja in vsakdo, ki pač to želi.
Vedno več bo medijev in agencij, ki se bodo smešili in rezultat tega boupad njihove popularnosti in zaupanja.
Prav neverjetno je, kako se družba kakršen je Gallup smeši.Če bo tako nadaljeval, bo propadel.
Všeč mi jeVšeč mi je
Pingback: Kavarna Hayek: Alternativna dejstva medijskega in agencijskega mainstreama - Časnik
Še v Jugi sem se naučil, da je pravilno ravnanje tisto, ki je natančno za 180° zasukano od mnenja v Delu.
Danes in že leta tega je, ko Dela ne berem več. Levičarske cajtnge berejo simpatizerji tistih, ki jim propade vse. Od strank, gospodarstva – do držav.
Všeč mi jeVšeč mi je